24 Nisan 2013 Çarşamba

Kampanya: Türkiye Ligini FIFA 14'de geri istiyoruz!



Bu mücadele hepimizin, biz oynuyoruz biz ekletiriz!
TFF hic birsey yapmadan elde edecegi geliri neden geri ceviriyor anlamis degilim.
Biz istedigimizi dile getirmedikce onlara seslenmedikce yetkililerin harekete gececegi yok.

@Hasan987 ve @MrCnR arkadaslarimizin destekleriyle acmis oldugum bu imza kampanyasinda sizlerin de desteklerini bekliyorum.

Ben elimden geleni yapiyorum bu kampanyayi her yerde her platformda duyurmaya calisiyorum.
Ses getirecek bir sayiya ulastigimiz zaman haber siteleri, gazeteler ve daha sonra televizyon kanallari ile irtibata gecmeyi planliyorum.
Ben bu kadar ugrasirken lütfen siz bir imzayi cok görmeyin.

Alıntı:
İçeriğe Bak
#TurkishLeageinFifa14

Ben seslenmezsem, sen seslenmezsen, nasıl eklenir Spor Toto Süper Lig FIFA'ya  


0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.