24 Nisan 2013 Çarşamba

Kampanya: Türkiye Ligi'ni PES 14'te Görmek İstiyoruz!






PES (Pro Evolution Soccer) Severler Buraya!

Öncelikle herkese merhabalar.

PES Serisini oynayan, oynamayan, bilen, bilmeyen herkesten bir ricam olacak.

PES bir futbol oyunu olup çoğu genç yaşta olmak üzere bir çok kişinin oynadığı bir oyundur.
Bu oyunda da bizim ligimizin olmasını ısrarla son 2 senedir çok istiyoruz ancak KONAMI hala böyle bir adım atmadı. Bizim sizlerden isteğimiz ise aşağıdaki linki açıp İmza Ver butonunu tıklamanızdır.

Herkese şimdiden teşekkürler.
Yardımlarınızı bekliyoruz.

Not: Kendisi imza verdikten sonra arkadaşlarına da birer mesaj yoluyla ulaşmalarını rica ediyoruz.

İmza vereceğiniz link:

PES (Pro Evolution Soccer) Severler Buraya! [Tıklayınız.]

NOT: Kampanya: Türkiye Ligini FIFA 14'de geri istiyoruz! konusundan esinlenerek bizde PES için bir kampanya başlatalım dedik. Yardımlarınızı eksik etmeyin.

Dip Not: Bir PES hayranı olarak diyorum ki:

PES & FİFA düşmanlığı yapacağımıza iki oyun içinde desteğimizi gösterelim.
Şahsen ben FİFA için imza verdim.
Tüm arkadaşlardan desteklerini eksik etmemelerini rica ediyorum.


Dip Not 2: Yorum atan herkesi etiketledim, istemeyen varsa kaldırabilirim.

İçeriğe Bak

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.